ѕоњздка -  унгурска¤ крижана печера

зан¤тт¤

        2001 роц≥, в селищi —арс ѕермського краю, на баз≥ районного будинку дит¤чоњ творчост≥, зусилл¤ми небайдужих до болю ≥ страждань д≥тей, був створений клуб "ћилосерд¤". ћилосерд¤ Ц просте, в≥доме люд¤м вс≥Їњ планети «емл¤ слово, за ¤ким завжди коштують б≥ль ≥ стражданн¤ людей, що потребують допомоги. ÷е слово, складаЇтьс¤ з двох складових, одним з ¤ких Ї - серце, а ≥ншим - добре. —аме у таких, добрих серц¤х людей вс≥Їњ «емл≥, незалежно в≥д њх нац≥ональност≥ ≥ рел≥г≥йних переконань, мають потребу д≥ти, що потрапили в б≥ду. ƒ≥ти, ¤ким дол¤, послала важк≥ випробуванн¤ у вигл¤д≥ важких ≥ не р≥дко, невил≥ковних хвороб. ¬ даний час, дл¤ 47 д≥тей-≥нвал≥д≥в з р≥зними  формами захворювань у в≥ц≥ в≥д 5 до 21 року, клуб "ћилосерд¤" Ї Їдиним м≥сцем не т≥льки дл¤ сп≥лкуванн¤, але, ≥ м≥сцем, де досв≥дчен≥ педагоги р≥зних напр¤м≥в, робл¤ть всЄ можливе, що б у цих д≥тей було хоч ¤кесь майбутнЇ. 19 д≥тей за медичними показанн¤ми вважаютьс¤ взагал≥ ненавчаними. «а цим страшним вироком, коштують не т≥льки б≥ль ≥ стражданн¤ тих, що виховують њх не р≥дко без чоловiкiв. ÷их д≥тей не приймають н≥ до дит¤чих дошк≥льних установ, н≥ в школи. јле любов, добр≥ серц¤ ≥ профес≥онал≥зм педагог≥в, що працюють з ними, робл¤ть неможливе. ” д≥тей пропадаЇ комплекс неповноц≥нност≥, страху сп≥лкуванн¤. ƒ≥ставши можлив≥сть вийти за меж≥ чотирьох ст≥н квартир, вони стають товариськими, багато з них, вперше за довг≥ роки самоти, п≥знають рад≥сть житт¤. «авд¤ки можливост≥ сп≥лкуванн¤ з р≥вними ≥ зусилл¤м педагог≥в, у багатьох з них, всупереч вирокам медик≥в, з'¤вл¤Їтьс¤ над≥¤ на майбутнЇ. јле, на жаль, не всЄ залежить в≥д ентуз≥азму педагог≥в, що працюють з такими д≥тьми, ≥ волонтерiв ¤кими Ї м≥сцев≥ жител≥ нашого посЄлка. Ќаш клуб ≥ в≥дв≥дуюч≥ його д≥ти, потребуЇ допомоги людей з добрим серцем. ” допомоз≥ людей, ¤к≥ мають можлив≥сть ≥ бажанн¤ допомогти таким д≥т¤м. ћи, ≥ наш≥ д≥ти, завжди будемо ради ≥ вд¤чн≥ будь-¤к≥й допомоз≥. ≤ не важливо, буде ц¤ допомога ф≥нансовою, забезпеченн¤ комп'ютерною техн≥кою,  медичним устаткуванн¤м, ≥грашками дл¤ найменших або сучасними методичними матер≥алами. √оловне, дати нашим д≥т¤м над≥ю на майбутнЇ, упевнен≥сть в своњх силах ≥ можливост¤х, навчити њх не т≥льки рад≥ти життю, але, ≥ приносити рад≥сть ≥ншим. ћилосерд¤, ¤к ≥ всЄ в цьому житт≥, маЇ свою, ≥ деколи не малу ц≥ну. јле, найдорожча ц≥на, ¤ку нам не р≥дко доводитьс¤ платити, це - ц≥на байдужост≥, до д≥тей, що потребують нашоњ допомоги. ƒ≥т¤м,що стали мимов≥льними заручниками важких захворювань. ƒавайте разом, кожен в м≥ру своњх можливостей допоможемо нашим д≥т¤м, що б вони, не стали заручниками нашоњ байдужост≥ ≥ безсердечност≥.
√оловна мета клубу Ђћилосердиеї пол¤гаЇ в тому, щоб в≥дкрити найширший прост≥р ви¤вленню д≥тей з обмеженими можливост¤ми, зробити њх житт¤ духовно багатою, багатогранною.
ƒл¤ дос¤гненн¤ ц≥Їњ мети поставлен≥ такi завданн¤:
- —формувати наочно-д≥Їве мисленн¤, дов≥льну ≥ ст≥йку увагу;
- ѕроводити оздоровленн¤ ≥ реаб≥л≥тац≥ю завд¤ки квал≥ф≥кованим зан¤тт¤м;
- —при¤ти пошуку миру ≥ згоди в душ≥;
- ¬≥двол≥кати д≥тей в≥д хвороби ≥ зн≥мати комплекс неповноц≥нност≥ в ход≥ заход≥в;
- –озвивати у д≥тей позитивне в≥дношенн¤ до прац≥;
- ѕроводити сем≥нари дл¤ батьк≥в д≥тей-≥нвал≥д≥в дл¤ проведенн¤ зан¤ть дома.

ќрган≥затор ≥ кер≥вник клубу Ќестерова √алина ≤ван≥вна, вона ж ведЄт зан¤тт¤ попсихолог≥чному розвантаженню. «ан¤тт¤ по виправленню дефект≥в мови веде логопед  люкiна “амара ≤ван≥вна

‘≥зично розвиваЇ ≥нструктор Ћ‘   олесникова ™вген≥¤ ≤ван≥вна

–оботу по розвитку моторики, мисленн¤, фантаз≥њ ≥ навчанн¤ писати  ≥ рахувати ведуть педагоги  ороб≥цина ћар≥¤ ¬≥ктор≥вна ≥  „икурова Ћюдмила ≤ван≥вна –оботу з добровольц¤ми ≥ навчанн¤ њх працювати з д≥тьми-≥нвал≥дами ќгородникова ќлександра √еорг≥њвна.

Hosted by uCoz